Kupac može izvršiti reklamaciju i povrat pošiljke u roku od 8 (osam) dana od datuma preuzimanja pošiljke.
Reklamaciju i povrat proizvoda kupac može napraviti u sljedećim situacijama:
• Ako je pošiljka koja je dostavljena kupcu pogrešna, oštećena ili otvorena.
• Ako je na proizvodu u pošiljci naznačen rok upotrebe koji je istekao.
• Ako je pošiljka isporučena u roku dužem od navedenog roka prilikom kupovine.
Reklamaciju i povrat proizvoda je moguće izvršiti putem pošte ili lično u Privatnoj apoteci „Monis“. Kupac o svom naumu raskidanja ugovora nas treba pismeno obavijestiti i na našu adresu, o svom trošku, vratiti nam proizvod koji je u originalnoj ambalaži i bez vidljivih znakova korištenja. U roku 8 dana od prijema proizvoda Privatna apoteka „Monis“ će Kupcu vratiti novac uplaćen za proizvod pri povratu pošiljke.
Sve dodatne informacije u vezi reklamacije i povrata pošiljke možete dobiti putem telefona Privatne apoteke „Monis“ – 033 592-520 ili putem e-maila info@monis.ba
PRIGOVORI
Sve prigovore kupac može poslati putem elektronske pošte na e-mail adresu: info@monis.ba. Kako bi Prodavač potvrdio prijem pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti tačne podatke za prijem istoga. Odgovor na prigovor Kupca Prodavač će dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana prijema prigovora.
Mail za upite o web narudžbama:
Adresa
Radno vrijeme
U našoj web trgovini možete platiti:
- pouzećem
- karticama (jednokratno) (uskoro)
- karticama (do 12 rata) (uskoro)
Monis.ba nije zamjena za liječnički pregled ni konsultacije. Informacije na stranici ne smiju služiti za postavljanje dijagnoze.
Zadržavamo pravo izmjene sadržaja i cijene proizvoda u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Svi artikli na našem web shopu su dio našeg asortimana i ne podrazumjeva se da su svi na stanju u svakom momentu.
Apoteka Monis ispunjava sve uslove kvaliteta i sistema sigurnosti prema standardima Agencije za akreditaciju i kvalitet u zdravstvu